Kızlar normalde aritmiye gidiyorum doktorumdan çok çok memnunum. Ama çalışma saatleri asla uymuyor doktorum 14.00 ile 20.00 arası görev yapıyor. Bende sabah 9 akşam 8 çalışıyorum ne işten önce ne işten sonra gidebiliyorum. İzin günüm pazar ve doktorum da pazar günü izinli sırf bu yüzden doktorumu değiştirmek zorundayım. Var mı bu saatlere uyan doktor bildiğiniz merkeze yakın olursa çok sevinirim🙏🏻