Kızlar dün yazmıştım metabolizma sorunumu ama bugün farklı bir şeyle uyandım , progestan fitil kullanıyorum sabah afedersiniz pijama MS geçecek kadar sıvı şeklinde fitil kalıntıları gelmiş pijamam da az bişey ıslanmış , böyle mi oluyor fitili kulllanınca kullanan var mı ??(19+5im ) 😥