Arkadaşlar mrb hamile değilim ama bu uygulamayı önceden de takip ettiğim için aranıza katılmak istedim anneyim ben 8 aylık yawrum var sezeryan la doğum yaptım ama şuan Bi sorunum var 22 Kasım da hasta oldum 10 gün falan sürdü nerdeyse ve hasta olmadım daha 2 defa test yaptım negatif çıktı sizce neyden kaynaklı olabilir?