Dilaraa1 hamilelikten önce 2 biontech oldum şuan 16 haftalık hamileyim doktorum önermedi aşı olmamı koru kendini yakalanma dedi sadece yan etkilerini bilemiyoruz hekimler olarak o yüzden bebeğe olumsuz bir etkisinin olacağının Yada olmayacağının bir kesinliği yok dedi bende olmuyorum her hekim farklı konuşuyor ol diyende var ama ben kendi hekimime uyuyorum 🤷🏻♀️