Ayseee60 Beta artışlarım gayet güzel fakat doktor ultrason da kesenin etrafında kanama alanları var kanama olabilir dedi progestan yazdı ama kanama olursa başla suan kullanma dedi kullammalı mıyım beklemeli miyim böyle olup sağlıklı doğum yapan oldu mu