Aysenurannesi Annelerim normal doğum oldum 4 gün oluyor fakat kesi dikişlerim çok acıyor hala geçmedi normal Doğum sonrası hemen geçiyor acılar diye biliyordum yürümekte zorlanıyorum normal bi durum mu yaşayan var mı ne saman geçer ?