minikbebegim19 babymoomss sağlık ocağında 2 gün sonra yine kan verebilir misin eğer olumlu çıkarsa bir daha o doktora gitme canım
pijamaboregi babymoomss :10, ve üstü gebelik sayılıyormuş kuzum benim de 6 çıkmıştı gebelik yok adet olmazsan tekrar kan ver demişti
Tomrishatun babymoomss adet olmazsan 3 4 gun sonra tekrar ver çok az cikmis sinir yani kimyasal gebelik gibi
ipekveatlas ben olsam tekrar veririm kan. 5 üzeri gebelik sayılıyo ama sen sınırdasın belki yükselir allahtan ümit kesilmez