Kızlar üst bacağımda dışardan görünmüyor elime fındıktan biraz büyük bi kitle geliyor. Eşime gösterdim önemli bişey değildir diyor. Ama uzun süredir de gitmiyor sanki biraz büyüdü gibide. Sizce bi doktora göstersem mi önemli bişey olabilirmiki🙄 hangi doktora gitmem gerek onu da bilmiyorum gerçi