Merhabalar, 4 aylik bebegime rotavirus teshisi kondu. Gecen hafta cuma ilk belirtilerini farkettigimiz gundu. Bugun 6. Gundeyiz. Gunde 5 6 kez ishal yapiyor. Kusmasi azaldi, atesi de dustu ama ishali artti. Bu donemde mamadan takviye almak istedim kesinlikle ne biberon ne kasik ne de enjektor reddediyor oldugu gibi cikariyor. Tecrubeli ve cocugu gecirmis olan anneler var mi? Nolur yardim edin ne kadar surdu? Kisa surede evde atlatmis olan var mi? (Asi yaptirmadim, cunku yaklasik 1 aydir hastanede yattim. Kendim de colyak hastasiymisim. Tam bebegimle ilgilenmeye toparlanmaya basladim ki bu hastalik oldu.)