Kızlar ben de 40+2 tim dün yine evi baştan sil süpür yıkama yaptım ama bana mısın demiyo tık yok hala. Acaba siz açılmanızın olduğunu nasıl anlıyorsunuz.? Doktor yarın ü çatı muayenesini daha ilk defa yapacak. Olmazsa pazartesi suni vermeyi düşünüyor. 😏 ama ben suniden çok korkuyorum ve bebeğim daha yukarda kanalda değil sezeryan mı olsam diye düşünüyorum.