Nebyaa Kızlar bime baya bebek eşyaları geliyor ben pek kaliteden ve indirimden anlamam. Ürünlerin arasında kesin alınmalı dediğiniz bisey var mı alayım
2tospikannesii Nebyaa valla ben bulabilirsem yenidogan takımı ve emzik alicam emzik cok uygun geliyor çünkü
papatya981 Nebyaa bimin eşyaları gerçekten kaliteli benim babaannem bizden habersiz yigenimde ana kucağı kundak havlu ağız mendili yer yatağı yenidoğan kıyafeti ne bulsa almış inanın çok iyi çıktılar
Deletedmom_33 Nebyaa Ben daha önce emzik, biberon aldım. Birde 5li çıkış. Biberon fırçası. Cuma da biberon fırçası ile emzirme önlüğü alacağım çok ince değilse.
Deletedmom623737 Nebyaa O ürünler daha önce de gelmişti Müslin örtüsü yelek bi çok şey almıştım hepsi kaliteli Müslin almadıysan alabilirsin
Syntn Bende genellikle böyle şeyleri mağazadan alma taraftarıyım ama geçenlerde A101 e gelen bebek eşyalarından birkaç tane aldım kumaşı kalitesi yok iyi geldi bana emzirme yastığı falan vardı
Lulikli Nebyaa bebiş kışın doğacaksa özellikle çorapları çok güzel kalın havlu çorap. Ben 3 tane aldım anneme de aldırmıştım şimdi yine alacağım. Daha önce müslin de aldım o da gayet güzel. Ağız mendilleri de kaliteli ebebek kadar olmasa da güzel.
Deletedmom623737 Asyaayaz1 Bende onu almak istiyorum ama arkadasım cok gereksiz hiç kullanmadık deyince almadım 😪
ArelinAnnesi01 Deletedmom623737 bende aldım daha kullanmadım ama ablam kullandı minik bebek yatağına tam oluyor ve ince düşmüyor 😊 hem uygun hem güzel
Asyaayaz1 Deletedmom623737 fazla pahalı olanlarla vermek gereksiz ama bende BİM’den almıştım elim ayağım oldu resmen oturma odasında heryerde onunla yatırdım ama 4 aydan sonra sığmadı içine tabi o süre zarfında yetti bana cnm
busra2253 Katlanır küvet, yorgan yastık, ilk kitaplarımdan oyuncaklardan, aktivite halısı, belki ana kucağı ama emin değilim almam büyük ihtimal bakacağım 🥰
alparslanannesii1661 Muslin agiz mendili suan kullaniyorum cok iyi birde çorap vardi 3 lu aldim iyiki almisjm baya sicak tutuyor
dml33 Nebyaa yenidoğan takımları falan iyi oluo biberonu güzel deil küvet almistm birde bn ilk cocugumda battaniye
betuss5 Nebyaa agız mendili,emzik ,bebek havlusu ,battaniye cogu urununu aldim .Daha kullanmak nasip olmadi ama disariya gore fiyatlari cok uygun
anneyimmm_ Hastane çıkışı yelek atlet tarzını 101 den almıştım gayet de güzeldi, bence kullanılabilir .