Merhaba kizlar 3 ocak planli sezeryan olduk 38+1 günlükken bebegim 2980 gr 55 cm dogdu benim üçüncü gebelikti şükür saglikla kavustum haliyle üçüncü olunca biraz zor oldu sabah 7.30 da hastaneyw gittik nst baglandi sondam takildi sonra yallah ameliyathaneye ordada sedyeye yatirdilar damar yolu acildi karnim silindi uzerim örtüldü bi sure dr bekledik yan ameliyathanedeydi orda bebisin sesini duyduk bu arada ben hep dua ettim ameliyat ekibide girgir yapiyordu baya stresimi aldilar sonra uyutuldum uyanma sureci biraz sikintili baya aci cekiyorsunuz beni odama goturen adamin bagirma bagirma dedigini hatirliyorum neyse sonra uyandigimda odada bebegim beni emiyordu gozumu acamadim hep esime sordum nasil vs diye benim minik oglum birde uyanma asamasinda ameliyathanede hamsi 15 lira falan demislerdi onlari soylemisim esim diyorki canin balikmi istiyor 😂😂 sonra iste oglusum ilk gunu uyuyarak gecirdi bende agrili gecirdim ilk kalkis zordu ama dayandim uc cocugum icin dedim yurudum sadece ilk gun gaz cikmadi acimdam öldum resmen allahtan bardak corbalar almistim hazir kompostu vs idare ettim gozum hep kuru ekmekte oldu gerci neyse ertesi gun gazini cikar taburcusun dediler lanet olasi cikmadi lavman yaptilar oylelikle biraz cikti da hastaneden ciktim halen gaz sorunum var bagirsaklarimdan sesler geliyor bnm hikayem bu kadar kizlar be sormak isterseniz yanitlarim oglusum kucagimda cok mutluyum sarilik oluyor 😔 bi ona endişeliyim