35 haftalık hamileyim. Ve sancı belimden kasığıma doğru yayılıyor. Sık sık olmuyor ama olunca uzun sürüyor bebek hareket etrikçe ağrı artmaya devam ediyor. Bu ağrı adet sancısına da benzemiyor içerden hafifçe yayılan bir sızı gibi. Sizce bi sıkıntı var mı hastaneye mi gitmeliyimm