Bebek arabası araştırıyorm ancak deneyimli veya bilgi sahibi birilerinden öneri almam gerekiyor çünkü hiç fikrim yok travel diyorlar seyahat yazıyor kabin vs. Hangisi iyidir. 3 yaşa kadar en azından kullanılabilen bişey olsn istyrm. Kiminde 12 aylk yaziyor cnku. Kullandığı memnun olduğu vs önerisi olanlar yazarsa çok sevinirm