Bugun kontrolum yapildi 39+2 cati muayneside oldum 1cm aciklik varmis bebegim 42.haftada ölcuyo 3800grmis dr um başi buyuk kg si daha az olabilir dedi 😅 simdi suni ile baslatirsak normal dogum mumkun ama 40.haftayi beklersen normal dogum imkansiz dedi bende kabul ettim yarin 6.30da yatisim yapilcak 🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Suni ile dogum yapanlarin tecrubelerini ogrenebilirmiyim bide cok dua edin lutfen 🤲