Tugcedgn Yüzde yüz her sezeryan sonrası karna bastırma oluyomu kızlar ben genel anestezi sezeryan olacağım kimileri bastırdı diyo kimileri bastırmadı merak ettim🙈
eminnee Tugcedgn Ben spinal oldum 2 defa bastırdılar hem kan aksın hemde kanama normal mi diye kontrol için ama emin ol anlık bi acı oluyor 😊
Gamze-k Tugcedgn bende sezaryen spinal oldum. Bastıran olmadı ya da kum torbası koyan. Doktorum ilk kontrole geldiğinde korse takmamı söylemişti acaba bastırmadıkları için mi hemen korse tak dedi 🤷♀️
Sahram25 Banada 3 kere bastırdılar birinde alttan kan bile boşalttı patlamakla kum torbasıda koydular genel anestezıydı cok fazla canım yandı
Fundacanik Tugcedgn 25 gün oldu spinal ile sezeryan oldum anlık acı oluyo sonra geciyo Saniyeler sürüyor zaten eliyle bastırıp elini çekmesi korkulacak birşey yok 😊
Tugcedgn Hepinize coook coook teşekkür ediyorum canlarım dilerim benimde doğumum cok kolay geçer ♥️🥰 neden herşey kadınlarda gerçekten kadın olmak zor😂