Denizkizi Zynpyt Allah nasıp ederse Aralık ta dogum yapıcam Hüma da sezeryan 1100 tl , normal 1500 tl ayrıca fotograf cekımı 800 tl denıldı ..
Denizkizi Asminalp aslında yanlıs bılıyomus demek kı bende oyle sanıyodum ama cevremde konustuklarım hep boyle normal dha pahalı nedenı belkı cok ugrastıkları ıcındır bılmıyorum canım
Zynpyt Sezeryan sadece 3 doğum olduğu için artık normal doğum ücretleri sezeryana göre daha pahalı oldu