40 gün önce doğum yaptım, göğüs yarası olmadan atlattım. Doğumdan bir kac hafta önce tahin yağını göğüs ucuna sürüp bir poşet ile kapattım bir kaç saat beklettim,bunu her gün düzenli olarak yaptım.
Doğum sonrasında da sırayla emzirmedigim göğsüme uyguladım inanin hiç yara olmadı.
Krem almamıştım olurda alırım diye düşünmüştüm iyi ki de almamışım.