minikportakal Kızlar sabah 7 de Demir ilacı aldım ilk defa daha uydum 11 de kahvaltıdan sonra bulanmayan migdem bulantı istifra ettim ne yediysem böyle gaz gibi agrı yaptı sanki böyle plan var mı
busbus94_ minikportakal bana doktor yazdı ve ilk yazdığında uyardı mide bulantısı yapar ama içmek zorundasın diye 🤣 ve hala cesaret edip içemedim. Sabah aç yazmış benimkini. Ama burda doktoru kahvaltıdan 2 saat sonra iç bulantın olmaz diyenler olmuş. Bi öyle dene istersen 🤔
Lulikli minikportakal ben de gyneferon kullanıyorum canım kahvaltıdan 2 saat sonra alıyorum bulantı yapmaması için. Yoksa hamilelikte yapıyormuş demir ilaçları bulantı
minikportakal busbus94_ ya bana bişey demedi eczacı sabah erkenden aç içsin üzerine süt ve süt ürünleri yemesin 2,3 saat demiş çok kötü oldum gerçekten
busbus94_ minikportakal süt ürünleri hakkında bi uyarıda bulunmadı. Bana doktorum 14. Haftada kesinlikle basla dedi. Dr Banu çiftçinin makalesi de 20. Hafta yazmış ona göre içmeyi düşünüyorum ben. Bi de benim mide bulanıyo prilam kullanıyorum. Bilemedim ama bence kahvaltıdan 2 saat sonra iç istersen cünkü o şekilde bilgi veren hekimler olmuş burda yazanlar olmustu
papatya981 minikportakal bende aynısını kullanıyorum eczaci normalde söylüyor neden söylememiş ki çok bulantı yaparsa sabah aç karnina kahvaltıdan 1 2 saat sonra için dedi
Esmaonur minikportakal gyneferon bende bunu kullanıyordum. Eczacı akşam yemeğinden en az iki saat sonra içmemi söylemişti. Ben gece yatmaya doğru hafif açken içiyordum. Hiç bulantı vs yapmadı. Bence öyle deneyin derim
minikportakal papatya981 ben aç karnına aldım geri uyudum bi sıkıntı olmadı sonra kahvaltı yapınca istifra ettim
papatya981 minikportakal ben en başta korkuyordum aç icersem midem bulanır diye hep kahvaltıdan sonra içtim 1 gün denemek istedim çok şükür birşey olmadı bazen aç bazrn kahvaltı dan sonra iciyorum
Hakiko Gece yatmadan kullanın hem kilo almazsınız hem yan etkileri azalır, genelde bulantı ve kabızlık yapar aç karına kullanıldığında
Deletedmom_33 minikportakal ilk başladığım da birkaç hafta bende de sabah atınca bulantı yapıyordu. Bazen ağzıma gelip gidiyordu. Hapin tadı malum geri zor uyuyordum
Deletedmom_33 minikportakal Yan etkilerinde var bulantı ama yine doktorunuza sorun daha iyi bilgi verecektir