Krkmztugce Kızlar 35+3 haftalık gebeyim bi kaç gündür aşırı bacak agrım var sizde de oldu mu ? Ne yapmam gerek bunun ıcın ?
seymavardik Krkmztugce benimde aynı şekilde 31 de başladı geceleri kalcamdan bı vuruyor aşağıya kadar sabah olsun diye bakıyorum inan ki kramp ta giriyor
papatya981 Krkmztugce magnezyum canım doktoruna soyle magnezyum yazıyor bende ölüyordum ağrıdan gece sola yatmissam sağa sağa donmussem sola yatiyordum uykumdan uyanıp magnezyum kullanınca geçti sukur
papatya981 Aybike123 magnezyum eksikliğinden canim doktoruna soyle ağrıyor diye hemen magnezyum yazıyor zaten çok şükür bnm ağrılarım gecti
papatya981 seymavardik magnezyum eksikliğinden oluyor aynı şeyleri bende yaşadım doktora söylerseniz yazıyor zaten hemen benim çok şükür geçti
Krkmztugce seymavardik benim de aynı durum valla ya agrıdan uyandırıyor yatamıyorum hiç hele bu ara daha fazla olmaya başladı
Krkmztugce papatya981 yarın randevum var gidince soylıyım bari ya gerçekten öyle böyle bi agrı degıl çok kötü sımdıye kadar hiç böyle olmamıştı doktor olursa muz ve soda tüket günde 1 tane dedi yiyorum ıcıyorum da ama gecmıyo
papatya981 Krkmztugce dediğim gibi bende yasadim çok kötü gerçekten uykudan uyandıriyordu beni söyledim doktoruma magnezyum verdi işte :)