altnbebek Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim lakin yumurtalıklarımda 10 cm büyüklüğünde kist varmış bu kistin ne olduğunun tanısını koymaları için mr çekinmem gerek lakin mrın zarar verdiğini duydum ne yapmalıyım sizce ?
Nazliii35 altnbebek benimde haberim yoktu 4 cm idi hangi doktora gittiysem hamilelikte geçer dedi gerçektende yok oldu hatta hala devam ettiğim doktorum kist iyi birşey bebeği besler gibi birşey dedi