Adetim bitti, covid oldum ve tekrar adet olmadım. Covid sonrası tomografi çekildim, hastayken ilaç kullandım.
Doktorum sıkıntı olsa düşerdi dedi ama ben yine de tedirginim
Fikri olan, yaşayan yada şahid olan var mı böyle bir duruma
Şuan hem hastalıktan çıktığım için bağışıklığım düşük, hem 11 aylık bebeğim var 😢