Dmteyll ben kışın doğum yapmıştım ikisinden de ikiler tane aldım iyi oldu sütyeni takıp atleti de giyiyodum haliyle belimi üşütmeyeyim diye bu arada ben atletsiz dolaşamam hemen üşütürüm o yüzden ikisini de kullandım ama şuan sütyen şeklinde göğüs ucu belli etmeyen atletler varmış onlarda mantıklı olabilir