Pinaray0309 benim de covid üçüncü doz aşımla çakışıyor diye covid aşısını erteledim, bi türlü kendimi ikna edemedim üçüncü doz için. Ama şimdi vakalar bu kadar yükselince aşırı korkmaya basladım, hafta sonu olacağım üçüncü doz aşımı. Tetanoz beni hiç korkutmadı yıllardır kullanılan, etkisi kanıtlanmıs bir aşı ama covid bir gerginlik yaratıyor yalan yok 🤓