Ozlem2206 benim 35 te 80 çıktı doktor sezeryan olup olmadığımı sordu olmadım diyince bekleyelim o zaman dedi ama benim hiç agrım olmadı sadece karnım sertleşiyordu sancı anında 37 de 123 çıktı yine öyle sadece sertleşiyordu ve 35 te 1 cm açıklıkta başlamıştı nişanım bile geldi ama sonuç sezeryan oldum