Tgce80 ben aralık ayının basında ayrıldım izne 24. Haftamda. Bence vaka sayılarında bu derece artış olduğu sürece devam eder, inşallah sen de ayrılırsın 🥰 bilmeyen idareciler olabiliyor, izin bitti diye öğretmenleri yanlış yönlendiriyorlar. İdarecinle görüşmeye giderken izin genelgesini de yanında götür bence garanti olsun, benimkilerin dünyadan haberi yoktu genelgeyi gösterdim ona bile emin olamadı ilçeyi aradı öyle bilgi aldı