Gece nişanım gelmiş uyurken , sabah doktora geldik 2 cm açıklık varmış ama bende ne sancı ne başka bişey 36+2 deyim dün gelmiştik kontrole hiçbiley yoktu bugün bağlandım nstye yine bekliyoruz bakalım doktor yatış yapalım dedi ama ben en ufak hastane yatışımda tüm değerlerim alt üst olduğu için doktorda pek olumlu bakmıyor o yüzden yatmayacağım sanırım içinde ne kadar tutabilirsen o kadar kar şimdilik dedi . Kocam heyecandan ölecek 😬😬😂bende his heyecan falan da yok normal doğurabilirmiyimin derdindeyim