Gokyuzum1 anestezi teknikeriyim, kendimde sezaryen oldum. Lütfen ama lütfen kendinizi bu tarz seyleri okuyarak korkutmayın😞 Dişçiye gittiniz mi daha önce bilmiyorum uyuştururlar acı hissetmezsiniz ama doktor orda bir sey yapıyordur bilirsiniz onun gibi bir his veya saçınızı kestirirken ki gibi acı yok🙏🏼 Kontrol etmeden asla başlanmıyor, dokunduklarını hissetmeniz dışında başka asla bir acı ağrı vs hissedilmiyor. Sezaryen anında ne kadar rahatsam sonraki süreçte de her şeyim çook rahat oldu hiç doğum yapmamış gibiydim. Yinede hem sağlıkçı hem de bir anne olarak varsa merak ettiğiniz bir sey yanıtlayabilirim🌸