Bebetonunannesii Ben gittim çok eğitici ve eğlenceliydi çok memnun kaldım. Bi sürü şey öğrendim herkese tavsiye ediyorum
Rumeysy Bende gidiyorum aşırı rahatlattı kafamdaki soruların hepsi silinmiş oldu en son derstede doğumhaneyi falan gezdirecekler odaları gösterecekler oldukça faydasını gorucez gibi
Iknr-mls Rumeysy evet dün bizde öyle dediler dersteki ebe şeker mi şeker inşallah doğuma böyle ebeler girer 🙏
Iknr-mls gozgozanne hayır ücretsiz her devlet hastanesinde var arastirabilirsin 20 haftalik başlanıyor on kayıt yaptır son haftaya kadar bir sınıf denk gelir.
Iknr-mls Hunilininbirii tavsiye ederim on kayıt yaptir çabuk doluyor sınıflar benim sınıfım 6 kişilik az kişi daha çok mesafe