Leyla4336 anneyimmm42 ben 3 embriyo transferi oldum. Şükür 2 si tuttu şuan 11+1 olduk. Ama doktor hesabı ile 11+4. Saglık lı olsunlar da Rabbım kucağıma versin de İnş.
Dadas anneyimmm42 canım sana da hayırlı uğurlu olsun inşallah. Sağ salim tutunsunlar inşallah ❤️ rabbim yardımcın olsun stres yapma ☺️ herşey çok güzel olacak .
Dadas Leyla4336 AA üç embriyo mu çok tatlı ya yaşınız genç mi mersk ettim yanlış anlamazsaniz. Çok sevindim bende iki embriyo konuldu biri tuttu çok şükür ☺️🤲 sağlıcakla kucağına al inşallah ❤️🤲
Dadas Leyla4336 anladim. Allahim çok şükür uğraştıklarinizin meyvesini vermiş. Kucağınıza almayı da nasip etsin ☺️🤲
Dadas anneyimmm42 inşallah o 15 gün içinde hem kendini gösterir hemde kalp atışını dinlersiniz ❤️❤️🥰🥰
Dadas anneyimmm42 7 +4 ilk beta 33 ile öğrenmiştim. Biraz korkuttu bizi çok iyi artış yoktu başında sonra benim nazlım coştu :) bizide coşturdu 🥰🤲
Leyla4336 Doktora sizin konuşmanıza baglı yasal aslında ama doktor lar 2 tane yapalım hep diyorlar. Benım zaten hep 2 kalıyordu bu defa 3 kaldı 3 de ettik. 7 tüp bebğimdi birde.