Vera Bende 5+5 gündeyim. Demir eksikliği sebebiyle üşüyor olabilirsiniz. Bende hep üşüyorum. Herkes serin bir balkon arar mesela. Evimde balkon esiyor diye oturamıyorum hep kollarım diken diken oluyor 😂😂 akşamları ise dışarı çıktığımda bildiğiniz örgü hırka alıyorum yanıma 🙈🙈 demir eksikliği var bende de. Tiroid de üşüme yapıyor ayrıca. Geçen gece yattığımda çok üşüyorum dedim eşim de dediki çok sıcaksın aslında. Bence hormonlarla alakalı bişe. Ağrınız da gaz sancısı olabilir. Ya da bende kabızlık var mesela, onun gibi sancı da olabilir. Ama tabii içim rahat etsin diyorsanız gidin doktora. 💕💕