Merhaba kizlar dun bebegimin harketlerini hissetmeye basladim . Arabada giderken sanki icimde bir balon gibi bisey oldu 3 defa sonrasinda arabadan indim eve geldim hic kipirdama yok . Arabaya tekrar bindim coştu bu süfer . Neden arabaya binince oynar bi bilginiz varmi