Kızlar sizce hamileyken begendigin birine bakarsan bebegin ona benzer soylentisi hurafe mi gercek mi? Mesela “9 ay begendigim bebege baktim benzerini dogurdum” diyene denk gelmistim Instagramda ama gerceklik payini bilemem. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Hayir varsa öyle bir durum vakit kaybetmiyim :))