Makbuss KemalFatosPolat kac haftlksn olabilir beraberinde gelen sumulsu kan akintiyla birlikte olursa dogum belirtisi olabilir agrini kontrol altina al uzun surerse git doktoruna Allah yardmcn olsn
KemalFatosPolat Makbuss erken Doğum riski 30 uncu haftada başladı ama şuan 37+2 oldum karnım çok sert belim çok ağrıyo
Makbuss KemalFatosPolat artik bebek asada agri yapmasi normal insallah bir avazda kurtulrsn masallah sorunsuz gelmissin artik bu haftalar dogum haftalri Rabbim saglikla almk nsp etsn
AytenFaruk Benim 30. Haftanın başından beri sürekli belim ağrıyor şuan 39+1 deyim hiç geçmedi özellikle geceleri ağrıdan ağlıyorum sadece bel ağrısı doğum belirtisi değildir bence belden kasıklara inen ağrı diye söylüyor doktorum ve ebe 🤔