Ya kızlar beya hcg testinde değerlerim 5+3haftalık olmama rağmen 16.987 lerde aslında en yüksek 7300 cıkmalı iki secenek görünüyor ya mol gebelik yada ikiz dün tekrar dr gittim ikiside değil diyor dr tek kese tek çekirdek gayet nırmal düzeyde herşey diyor mol gebelik olsa cekirdek olmaz diyor başına gelen varmı