Ben 29. Haftadayım bebeğimin kilosu şuan 1550kg. İlk kızım da yapılı ve uzun boyluydu. İlk gebeliğimi 3400kg ve 37+4 haftada normal dogumla kucagıma almıştım. Acaba 1550kg olan bebeğim bundan sonraki sürecte aşırı kilo alır mı? Normal dogum yapmak istiyorum ınsallah. İkinci bebeğini de normal dogurarak sorun yasamayan ya da şişman diye doğuma alınmayan var mı?