Merhaba kızlar size bir sorum olacaktı 24+6 haftalık hamileyim ve 1 haftadır hastanede yatıyorum bebek büyüdüğü için serklaj yapamadık ama halka takılacak bugün bu süreç nasıl işliyor nasıl oluyor takıldıktan sonra neler yapmalıyım bir faydası var mı çok merak ediyorum ilk gebeliğim ayrica internetim yok fırsat buldukça yazıyorum cevap veremediklerim olursa hakkınızı helâl edin lütfen 🙏🏻🙏🏼