Bebisiannesi Julide_01 bende 14 haftadayım ve aşırı şiddetli geçiriyorum. Yapılacak tel şey kuvvetli ve vitaminli beslenmek galiba doktorlar ilaç vermiyor çünkü eğer yapılacak bişi varsa bende öğrenmek isterim 🤧
Zulal_00 Julide_01 geçmiş olsun canım bende iki haftadır çekiyorum inan doktora gittim hicbisey yapamayız dedi bol bol meyve ye nane limon iç yavaş yavaş da olsa geçiyor inşallah 🤧🤧