Gecen adet olduktan 1 hafta sonra bende sag kasik bel sirtim cok agirdi artik dayanamadim 30 aralikda gittim hormon testi beta idrar yapti hepsi temiz cikti idrarda kan var az dedi enfeksiyon olabilir dedi betada negqtif ckti qdete 1 hafta var diye negatif olabilir dedi 5 ocakdan snra yine test yapariz dedi ama kasik agrim hep var sag kasikda nedensir bilmiom ultrasyonda rahime yumrtaliklara smear falan yapti temiz cikti bakalim bekliyorum insallah regl olmam