srpak 38+2de gittiğimde bebeğim 3890 gramdı ve doktor daha gelesi yok kanala girmemiş dedi çatı muayene mi de 5 gün sonra yapacak. Normal doğum istiyorum ama kilosu git gide artar diye korkuyorum. Nasıl 4 kilo üstü rahatça doğuran var mı acaba 🙈
annesinin_beybisi srpak normal doğumda kilolu bebekte dikiş cok oluyor canım arkadaşım 2. bebeğini 3750 ile doğurdu 20 dikisi vardi günlerce oturamadı yan yan oturuyordu hep bence sezeryan olsan daha iyi olur ama tabi senin kararın
kuzeymomsss srpak çatınıza bağlı, benim kardeşim 4500 kiloyu geçikti annem normal doğum yaptı 😊 bu arada 1 2 dikişi vardı, beni de 4500 kilo normal olarak doğurmuş bende hiç dikişi olmamış
iki_melek_annesi DuaElf Yoktu çıkmadı şeker normal doğum diye inat etmeyin zor olur sağlıklı bir doğum olsun inşallah inşallah