123ozgee 39 haftalık olduk belirti falan dahi yok acaba ben ne zaman doğuracamm 🤷♀️😀Normal doğumu kolaylaştıracak veya başlatacak bunu yaptım oldu diyenler var mı acaba ?👍
123ozgee sumeyyearas Yok hiç çatı muayenesi de olmadım bu hafta olurum dşye düşündüm ama olmadım hiç doktor neye göre karar verdi anlamadım her seferinde sen normal doğurursun diye diretiyor ama bilemiyorum devlet hastanesi olduğu için mi acaba belirti olmadan yapmıyorlar sanırım