B-Y94 iki farklı doktora sordum ikisi de normal dedi canım. Evet magnezyum gerçekten kesiyor adet sancısı gibi olan ağrıları. Mesela benim de yürürken alt karnım ağrıyor özellikle de uzandıktan sonra kalkıp yürürken, biraz yürüdükten sonra geçiyor. Bunu da sordum birkaç kere, doktor da çok normal bebek baskı yapıyor ondan dedi😊💓