miroski_22 Aynı durumu bende yaşadım göğüslerim çok şişti ve baya ağrıyo bi sabah uyandım hiç bişey yok sonra apar topar doktora gittim benimde senin gibi bi tane kalp durması nedeniyle kürtajım var evham yaptım ama doktor muayene ettiğinde şükür herşey yolundaydı hatta gün içinde ağrılarım geri gelmişti yani çok değişik bu belirtiler