Fulyaaa1 Bebegimvebennnnn kaç haftalıksınız benim 16. Haftadan beri bu şekilde şuan 30 oldum hala aynı
Snglyd Bebegimvebennnnn vücudunuzdaki kan miktarınız arttığı için çarpıntı yapıyormuş.oluşan çarpıntıda kalp kaslarını güçlendirdiği için bir nevi vücudunuz sizi normal doğuma hazırlıyormuş.yani bir sorun yok demişlerdi bana.yine de doktorunuz en iyiaini bilir 🌸
Cokistersengelerbence Bebegimvebennnnn bende de 2 hafta önce oldu ve sonrasında sol kolum uyuştu. Tabi ben doktora gitmedim ama nabzımı saydım. Doktora gittiğimde ise mutlaka kardiyolojiye görünmem gerektiğini söyledi