Belguzar123 esras canim bu testleri kulanan bi kişi olarak biraz belirgin bir cizgi olmasi gerkiyor coğu defa yanildim icin soyluyorum doktorum da oyle soyledi erken olduklari icin belrgin cizgi ciktinda gecerli oluyorlar
esras annesinin_beybisi imgyukle ile bana resmi atar misiniz galiba bende resimyukle olan sayfalarda açılmıyor resim onu fark ettim
annesinin_beybisi esras canım bence sen bu testle değil de normal ucuz gebelik testlerinden yap onlarda silik olduğunda daha net görünüyor
esras annesinin_beybisi tamam yaparım ama sizin karartiginiz resmide merak etmiştim imgyukle ile yolllarmisiniz
esras annesinin_beybisi teşekkür ederim ama dediginiz gibi ucuz testlerden yapayım yarın bakalım hayirlsiylan
esras annesinin_beybisi bendeki test sonra silik çizgi dahada belli oldu ama resimde çıkmıyor sonra su tuttum ucuna acaba kuruma mi diye çizgi biraz daha belirdi merakla yarını bekliycem
annesinin_beybisi esras bence de bu testlere bosuna para vermr bildiğim kadarıyla hem pahalı hem de diğerleri daha net gösteriyor benim geçen ay bu sekildr çizgi cıktı ama 2. test yaptigimda çıkmadı sonra da regl oldum bazen yanlis olabiliyor