Arkadaşlar normal de regl sancısı gibi ağrım olur ve geçerdi, dün geceden beri regl ağrısı gibi ağrım oluyor, yarım saatte bir uyandım sabaha kadar, ek olarak bebeğin sertleşmesi de eklendi. Hatta bir ara alt tarafa doğru vuruyordu ama kısa sürdü. Bu gerçek sancı mı? Doktorla iletişime gecmeli miyim? 37+4 haftadayiz