Sizlerle spinal doğum hikayemi paylaşmak istiyorum insallah sizlerde yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza alirsnz.sabah yatısim yapıldı odama geldm giyindim nst ile bağlandım ikinci doğum benimkisiydi sonra ameliyathaneye çıkardılar masaya oturttular iğnemi yaptı anestezi ci. Hiç mi hiç acı ağrı olmadı derlerdi yok ya derdim ilaki bı acı vardr ama cidden yok zaten o verilmeye başladığı an siz uyusmaya başlıyorsunuz . Belden aşağisi resmen odun kaya taş hiç bişe hiç bı his yok. Sontayi da o zaman takiolar zaten sıfır ağrı acı.dr geldi şimdi başlıcam hiç bişe hissetmicksn sadece cekistrmeleri dedi ama ben onu bile hissetmedim.sonra 10 dakika oldu olmadı evladım çıktı muazzam duygu. Sonra doktor seni az uyutcaz ddi dinlen ama tam uyku değil olanları sesleri duyuyorsnz sadece sakinlik var yarı uyku hali. Dikişlerin bitti odama getirildim. 6saat sonra beni kaldırdılar ilk kalkış azcik ağrılı ama dayanılmaz dgl asla .bolca yürüyün su için. Sütüm maalesef bnm gelmedi henüz mama ile besleniyor oğlum inşallah oda gelir . Doğum hikayem bu rabbim sizleri de kurtarsn inşallah sağlıcakla kavuşun yavrulariniza