Bilge35 evet Şebnem Hanım içinde öyle dediler Cenk Bey de normal doğum taraftarı bir doktor, aslında hastanenin geneli bunu destekliyor hatta ücretsiz doğum kursu veriyorlar biz eşimle katıldık 2 gün sürüyor size tüm masaj tekniklerini nefes eğitimlerini öğretiyorlar ebeler hemşireler gayet iyi bir araştırın ve bu eğitime katılın derim herşeyi ticarete dönüştürdükleri ortamda böyle hizmet veren bir hastanenin varlığından eski doktorumun davranışı sayesinde haberdar oldum oyüzden şanslıymışım aslında😊😊😊