Merhaba güzel anneler
Bende hep doğum hikayemi yazmak istemisimdir.
38+1de sabah uyandığımda bel ağrısı ile başlayan daha sonra kasıklarıma inen ağrılarım vardı ama dayanilmayacak kadar değil akşama kadar öyle bekledim daha sonra içim rahat etsin diye eşime hadi nst çektirmeye gidelim dedim 2 ocak pazar akşamı idi acilden giriş yaptık nst bağladılar herşey normal dedi yalancı sancı olabilir dedi doktorumla görüştü yarın sabahta normal muayenem vardı doktor herşey gayet normal sabah görüşelim dedi pazartesi sabahı gittik benim bebeğim makat gelişi
oldugu için riske atmadım bu arada doktorum sancım başlarsa gel demişti çünkü makat gelişi olduğu için sıkıntı olmasın diye pazartesi kontrol etti birde ne görelim bebek dönmüş baş aşağı ama suyu hiç kalmamış doktor seni dogurtalim artık dedi çünkü suyu 1 cm kadar kalmış bende hazırlıklı degilim ailem uzakta yarın yatış yapalım dedim ama bende hiçbir. Belirti yok salı sabahı sabah 9 da güle oynaya yatısim yapıldı doktor muayene etti 3 cm açıklık ve. Rahimde yumuşama var dedi suni sancı ile başlattılar doğumumu 10 gibi takılan suni sancı ile birlikte plates egzersizleri doğuma kolaylaştıran egzersizler yapmaya başladım . Sadec nst bağladıkları da yattım sancı geldi anda duvara tutunup suguat hareketleri ile bebeğin kanala girmesi için surekli hareket halindeydim bu arada suni sancı korkulacak hiçbir şey degilmis benim kendi sancım gibi oldu. 2 3 dk 30 ile 50 saniye suren sancilardi sıcak duş aldım belime özellikle çok tuttum dayanabileceğim sıcaklıkta ve doktor gelip muayene ettiğinde 10 cm ulaşmıştı 6 saat gibi bir sürede 17 :35 kızım dünyaya gözlerini açtı kesisiz episyotemisiz sadece bebek cikarken 1 2 dikişlik olmuş onun haricinde çok çok iyiyiz kızımla darisi tüm bekleyen annelerin başına sureci hızlandırmak bizim elimizde bence nerde hareket orda bereket nst hariç yatağa bağlı kalmayın derim sağlıklı doğumlar 🥰