Fidan_uslu Kızlar sizdede karın kalça bölgelerinde çatlak oluşmuşmu eğer tavsiye edeceğiniz bi krem varsa söyleyin lütfen beni psikoloji mi bozmuş resmen bu çatlaklar sizler karınlarınıza bişey sörüyormusunuz 😢
Zeynep0806 Fidan_uslu badem yağı ve dalin avakadolu vazelin kullanıyorum tüylendiriyor ama çatlaktan iyidir tüy geçer çatlak geçmez 🙈
AlyaEkmen_ Fidan_uslu 38+2 deyiz şimdiye kadar gram çatlağım yoktu ta kiii düne kadar ufak ufak olsa bile karin bölgemde oluştu yani catlayacginiz varsa her türlü catliyorsunuz vücut yapısı ile alakli bence ama yine çok küçük olduğu için onemsemiyorum bu haftaya kadar yine iyi dayanmış diyorum 😂
Elosenol Valla ben özel bi yağ karışımı yaptırdım çok övdüler ilk zaman işe yarıyor sandım karnımda hiç çatlak yok ama göğüs ve baldırm çok çatladı gştgşdr6artıyo gördükçe moralim bozuluyor 32hafta
misirveannesi AlyaEkmen_ ay benim de öyle 36a kdar mükemmel geldim. Sonra bi baktım başlıyo 😱 şuan 37deyim bakalm ne zamam coşucaklar
AlyaEkmen_ misirveannesi inşallah böyle kalır çok küçük şuan ☺️doğuma da az kaldı 😆umarım boyları uzamaz